Пошуковий запит: (<.>A=Літвінова Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Нагорний Є. В. Аналіз теоретичних підходів до вдосконалення логістичного управління в транспортних вузлах [Електронний ресурс] / Є. В. Нагорний, В. С. Наумов, Т. О. Омельченко, Я. В. Літвінова // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2013. - № 4(4). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2013_4-4_16 Проаналізовано сучасні теоретичні розробки у сфері вдосконалення логістичного управління різними видами транспорту, складуванням і переробкою вантажів у транспортних вузлах. Виявлено особливості існуючих моделей та обгрунтовано тип критерію ефективності для подальших досліджень в області логістичного управління в транспортних вузлах.
|
2. |
Літвінова Я. В. Дослідження параметрів попиту на складування та переробку вантажів у транспортному вузлі [Електронний ресурс] / Я. В. Літвінова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_14 Мета роботи - вивчення параметрів попиту на складування та переробку вантажів у транспортному вузлі. Розглянуто транспортний вузол Дніпропетровського річкового порту, в якому здійснюються технологічні процеси взаємодії трьох видів транспорту - річкового, залізничного і автомобільного. Дослідження проведено на базі зернового елеватора, що функціонує на першому причалі вантажного району "Амур-Гавань" Дніпропетровського річкового порту. Дослідження параметрів попиту для вхідного і вихідного матеріального потоків проведено для фронтів вантажних робіт (фронтів розвантаження для залізничного і автомобільного транспорту, а також фронту навантаження для річкового транспорту) у період навігації 2014 р. Перевірка гіпотез про розподіл параметрів потоку заявок проведена із використанням критерію Пірсона. Проведені дослідження параметрів попиту на послуги транспортного вузла показали, що обсяг партії вантажу для заявок є нормально розподіленою величиною, а інтервал надходження заявок у потоці має експонентний розподіл не залежно від виду транспорту в потоці заявок. Набув подальшого розвитку підхід до дослідження параметрів транспортного попиту як параметрів потоку заявок на транспортне обслуговування, який відрізняється від існуючих тим, що оцінювання параметрів попиту на складування та переробку вантажів у транспортному вузлі пропонується проводити на підставі пари випадкових величин - обсягу партії вантажу і інтервалу надходження заявок. Одержані результати можна використовувати для моделювання попиту під час вирішення широкого кола практичних завдань управління роботою мультимодальних транспортних вузлів.
|
3. |
Нагорний Є. В. Імітаційна модель процесу функціонування мультимодального транспортного вузла [Електронний ресурс] / Є. В. Нагорний, В. С. Наумов, Я. В. Літвінова // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. - 2016. - Вип. 9. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/veit_2016_9_19 Запропонована імітаційна модель функціонування мультимодального транспортного вузла. Розглянуті альтернативні варіанти технології обслуговування потоку заявок у транспортному вузлі. У відповідності із принципами об'єктно-орієнтованого програмування розроблені базові класи для моделювання процесів обслуговування у транспортному вузлі. На базі транспортного вузла Дніпропетровського річкового порту проведені експериментальні дослідження, описані результати імітаційного експерименту.
|
4. |
Нагорний Є. В. Імітаційна модель процесу функціонування мультимодального транспортного вузла [Електронний ресурс] / Є. В. Нагорний, В. С. Наумов, Я. В. Літвінова // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 1-2. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_1-2_3 Запропонована імітаційна модель функціонування мультимодального транспортного вузла. Розглянуті альтернативні варіанти технології обслуговування потоку заявок у транспортному вузлі. У відповідності із принципами об'єктно-орієнтованого програмування розроблені базові класи для моделювання процесів обслуговування у транспортному вузлі. На базі транспортного вузла Дніпропетровського річкового порту проведені експериментальні дослідження, описані результати імітаційного експерименту.
|
5. |
Літвінова Я. В. Оптимізація структури і потужності виробничих фондів транспортних вузлів з урахуванням параметрів попиту на послуги з переробки вантажів [Електронний ресурс] / Я. В. Літвінова // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2017. - № 2. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2017_2_13
|
6. |
Літвінова Я. В. Оцінка споживчої цінності послуг громадського транспорту в аспекті підвищення якості їх надання [Електронний ресурс] / Я. В. Літвінова // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2018. - № 1. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2018_1_10
|
7. |
Літвінова Я. В. Удосконалення методичного підходу до побудови раціональних маршрутів перевезення вантажів автотранспортом [Електронний ресурс] / Я. В. Літвінова, В. В. Білоног // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2020. - № 2. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2020_2_9
|
8. |
Літвінова Я. В. Пошук та обґрунтування шляхів підвищення ефективності перевезень тарно-штучних вантажів [Електронний ресурс] / Я. В. Літвінова, О. Д. Барановський // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 5. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_5_5
|